Érvényes: 2014. január 06-tól


1.ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

Jelen dokumentum szabályozza a SUNNY-STUDIO (továbbiakban Vállalkozó) és a nyomdai- és grafikai szolgáltatást megrendelő természetes vagy jogi személy (továbbiakban Megrendelő) közötti, online (elektronikus úton, webshop szolgáltatáson keresztül leadott) megrendelések jogviszonyával kapcsolatos kérdéseket. A szerződési feltételeket a leendő partnerek, megrendelők a Vállalkozó honlapjáról bármikor megismerhetik, kinyomtathatják illetve az online megrendelés érvényesítésekor elfogadhatják.

2.A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

Az online megrendelés utolsó lépésében az Általános Szerződési Feltételek kötelező elfogadásával és a Megrendelés elküldése gombra kattintással valamint az ezután Megrendelő részére automatikusan kiküldött visszaigazoló e-mail-lel, annak kiállítási napján a szerződés létrejön.
Vállakozó megtagadhatja a nyomdai megrendelés teljesítését illetve a már megkötött szerződéstől elállhat, ha a részére átküldött anyag:
-rasszista, fasiszta illetve egyéb radikális politikai nézeteket tartalmaz;
-pornográf tartalmú;
-vagy bármely más okból a rendelés teljesítése etikai problémákat vet fel.
Vállalkozó kizárólag olyan termék online értékesítését végzi, mely a Megrendelő személyéhez kötött, Megrendelő utasításai, specifikációja szerint készül, így Megrendelő az elállási jogát nem gyakorolhatja, Vállalkozó nem köteles a készterméket visszavenni.
A megrendelés lemondása csak abban az esetben lehetséges, amíg konkrét előkészítési- illetve gyártási folyamat nem történt. Ez utáni lemondás esetén vállalkozó jogosult az elvégzett folyamatok ellenértékét kiszámlázni.
Vállalkozó jogosult a szerződést felmondani, ha a jogviszony ideje alatt a Megrendelő ellen felszámolási vagy végrehajtási eljárás indul, és az eddig a pontig elvégzett folyamatok ellenértét Megrendelőtől követelheti.

3.ÁRAK

Megrendelő a Vállalkozó honlapján részletesen tájékozódhat az árakat illetően. Valamennyi termék ára magyar Forintban értendő, a mindenkori Általános Forgalmi Adó, környezetvédelmi termékdíj, csomagolási- és szállítási költség nélkül. Az online megrendelés lépéseit követve Megrendelő tájékoztatást kap a felmerülő adókról és illetékekről.
A megrendelés időpontjában a honlapon közzétett árak válnak az ajánlat részévé, mely az automatikus visszaigazolás kiküldésével Vállalkozó által elfogadásra kerül, így ezek az árak válnak a felek által kikötött tényleges szerződéses áraivá.
Egyedi, eseti és határidős akciós árak esetén a honlapon feltüntetésre kerül, hogy Vállalkozó mely időpontig fogad ezen termékekre megrendeléseket.
A megrendelő által külön kért tervek, digitális próbanyomatok, átküldött anyagokban történő változtatások, ezek elkészítése és megküldése valamint más hasonló előkészítési munkálatok nem részei alapesetben a szerződésnek, ezen szolgáltatások díja külön felszámításra kerül.

4.FIZETÉSI KONDÍCIÓK

Megrendelő fizetési kötelezettsége a megrendelés visszaigazolása után kiküldött Díjbekérő kiállításakor válik esedékessé. A fizetés teljesíthető készpénzben, a Vállalkozó számlájára történő átutalással illetve a PayPal rendszerén keresztül bankkártyával. Más fizetési mód pl. halasztott fizetés csak Vállalkozó kifejezett írásos hozzájárulásával lehetséges. A mindenkori számviteli szabályoknak megfelelő számla a szállítás, részszállítás vagy készrejelentés napjával kerül kiállításra.
A késedelmesen kiegyenlített számlák után vállalkozó jogosult késedelmi kötbért a megrendelőre terhelni, mely a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese.

5.SZÁLLÍTÁS

A szerződés a megrendelt áru Megrendelő részére történő átadással (személyes átvétel vagy fuvarozó) történik meg. A szállítás költségét Vállalkozó jogosult Megrendelő részére felszámítani. A szállítási határidők megadása munkanapokban értendő.
A szállított áru valamennyi esedékes követelés kiegyenlítéséig a Vállalkozó tulajdonában marad. A birtokba adás a fuvarozó általi kiszolgáltatással egyidejűleg megtörténik, innentől a kárveszélyt Megrendelő viseli. A követelések megfizetésével az áru tulajdonjoga átszáll a Megrendelőre.

6.MEGRENDELŐ KÖTELEZETTSÉGEI

Megrendelő köteles a leszállított árut a lehető leghamarabb, de legkésőbb az átvételtől számított 8 napon belül ellenőrizni mind minőségi, mind mennyiségi szempontok alapján. Az így felfedezett nyilvánvaló minőségi és mennyiségi hibákat ezen 8 munkanapon belül, írásban köteles közölni Vállalkozóval. A rejtett hibákat a felfedezéstől számított 8 munkanapon belül köteles írásban közölni. Amennyiben megrendelő az árut továbbküldi, úgy az ellenőrzési kötelezettség a harmadik felet terheli.
Amennyiben a hibás teljesítés harmadik félnek (fuvarozónak) róható fel, erről Megrendelő köteles Vállalkozót írásban tájékoztatni és kárigényét a harmadik féllel szemben érvényesíteni.
A szállított áru egy részének hibája esetén Megrendelő nem jogosult az egész teljesítés visszautasítására, csak a hibás rész tekintetében gyakorolhatja ezen jogát.
5%-kal több vagy kevesebb áru szállítása Megrendelő által nem kifogásolható, azzal, hogy a ténylegesen szállított mennyiség kerül felszámításra, a Megrendelőt ezen összeg erejéig terheli fizetési kötelezettség.

7.SZAVATOSSÁG

Amennyiben ezen általános feltételek eltérően nem rendelkeznek, úgy társaság a szerződés teljesítéséért a polgári jog általános, szavatosságra vonatkozó rendelkezései szerint tartozik helytállni.
Színes nyomtatás esetén lehetnek a gyártási eljárás során csekély mértékű eltérések (korábbi nyomat vagy digitális próbanyomathoz képest). Olyan hibákért, melyek az értéket vagy a használhatóságot nem, vagy csak csekély mértékben befolyásolják, szavatossági kifogás nem emelhető.
Nem emelhető szavatossági kifogás olyan nyomtatott anyagok esetében, ahol a leadott anyagok nem feleltek meg a nyomtatási adatokra vonatkozó előfeltételeknek (pl.: RGB színek, alacsony felbontású képek, stb.)
A felhasznált anyagok minőségbeli hibái, eltérései miatt Vállalkozó csak a megrendelés értékéig felelős.

8.ADATKEZELÉS

A megrendelést leadni kizárólag regisztrációval lehet, melynek során a Megrendelő által megadott személyes adatok csak és kizárólag jelen megrendeléssel összefüggésben, annak bonyolításához és teljesítéséhez kerül felhasználásra. Harmadik fél részére Vállalkozó nem ad ki információt, ez alól kivételt képez a megrendelt áru leszállításához szükséges szállítási adatok (Név, cím, elérhetőség) fuvarozó részére történő átadása.
Vállalkozó a gyártási folyamat során tudomására jutott adatokat bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem ad ki információt a megrendelésekkel kapcsolatban.
Megrendelő elfogadja, hogy Vállalkozó részére elektronikus úton illetve egyéb írott formában híranyagot, hírlevelet küldjön, ugyanakkor bármikor erről a szolgáltatásról bármikor leiratkozhat, erről szóló nyilatkozatát vállalkozó címére elküldve.
A regisztráció során megadott adatokat Megrendelő bármikor módosíthatja illetve adatait és regisztrációját Vállalkozóval töröltetheti.

9.ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

Felek, a jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. előírásait tartják az irányadónak. Jelen Általános Szállítási Feltételektől történő eltérés csak írásos megállapodás esetén érvényes.
Felek az esetleges vitáikat megpróbálják elsősorban békés úton rendezni, amennyiben ez mégsem vezet eredményre, felek a jogvita eldöntésére kikötik a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét.

10.VÁLLALKOZÓ ADATAI

A printplazza.com online értékesítési weboldalt a SUNNY-STUDIO Kft. üzemelteti:
Cégnév: SUNNY-STUDIO Kft.
Székhely: 1194 Budapest, Pozsony u. 124.
Cégjegyzékszám: Cg. 36 674 966
EU adószám:
Info vonal: 06 (1) 700-8574 - Elérhető: H-P: 9:00 – 16:30
E-mail: info@olcsobbnyomda.hu - Web: www.olcsobbnyomda.hu

 

Nem találja, amit keres? 

Ajánlatkérés

A következő nyomdai szolgáltatásokkal várjuk Önt:

  • ofszetnyomtatás, színes és fekete-fehér digitális nyomtatás, illetve fénymásolás hozott eredetiről vagy fájlból,
  • grafikai tervezés (arculat, logo, szórlap, naptár, prospektus, katalógus), digitális fotózás,
  • névjegyek, szórólapok, reklámkiadványok, egyedi ügyviteli nyomtatványok, használati útmutatók, dokumentumok, pályázati anyagok, egyedi naptárak készítése digitális nyomtatással,
  • termékismertető prospektusok, katalógusok nyomtatása ofszetnyomtatással,
  • nyomtatott anyagok felületnemesítése (matt- illetve fényes fóliázás, UV felületlakkozás),
  • teljes körű kötészet (spirálkötés, hagyományos melegragasztós illetve PUR ragasztókötés, keménytáblás kötés cérnafűzéssel